Thursday 10 March 2011

HAHA day :)

sejarah - hoh ! pagipagi dah study sejarah = =' pening kpale eden yop . nak tao ? aku engat kan cikgu sej aku tuu garang . tapi ruperupe nye die biasa ja . okay sangat , tak selalu marah , HAHA ! bile angin die okay , selamat lah kiteorg dr bencana alam die and if sebalik nye ? pahampaham aje lah . kene maki teros ohh . tadi kan die soal sorgsorg budak dlm kelas and naseb baek aku tak kene ( thank god ) lao tak gerenti tak dapat jawab ape yang die tanye . paling lawak , time qistina kene soal , macammacam perangai , sempat lagi die tgok buku then guraugurau dgn cikgu - rapat lah katekan .


kene jentik
kenape ? haa , tadi aku , amin , qistina , farra , adib and haziq maen nombor . alahh , yg pkai jari tuu . tak tao ? balek tnye mak ye . HAHA ! konon nye engat aku boleh menang , sekali aku pulak yg kalah . aduhh . abes lah tangan aku merah . saket gile babi arh time laki 3 org tu jentik . rase nak menjerit jee nak menagis pon ade , bole plak dorg gelak kan aku . tak gune betol . nanti aku kene kan korg balek ! ADIB , HAZIQ , AMIN ! KORG JAHAT ! haha . jgan marah . just joke yaw . wanna play that game with you guys again tomorrow . cancan ?

Followers