Saturday 19 March 2011

time foe volleyball

huhh , penat ohh harini .
last minit dapat tao ade bola tampar .
terpaksa lah pegi dengan adek aku yang sorang tuu .
membebel jaa time otw pegi sekolah .
saket kepala aku dengar = ='


sampai jaa , nampak zaidi and shahrul kat pondok guard .
naseb baek dorang ade . lao tak , dok bertapa lah aku dengan adek aku kat luar sekolah tuu .
dah lah kene balek pukol tujohh ! tak patot betol .
HAHA :DD
teringat mase serve bola , terkene pulak kepala budak cina lelaki .
engat kan die nak marah aku , tapi tak .
baeek kan die ?? hoho
padan muke kau . tohh lahh , jangan nak poyo . dah bgos sangat kaa ?
 naseb baek kene perlahan , lao kuat tadi ? pengsan lahh kau kat situ .


padan dengan muke aku jugak , maen tak hatihati .
kan tangan dah bengkak . saket ohh .
nak cube takk ? haha

Followers